Home         Diensten         Klanten         Over ons         Casestudy       Contact

Facebook advertentie case study voor Personal Trainers

Onlangs hebben wij een Facebook advertentie campagne gerund voor een personal trainer in de regio Haarlem. Graag laten wij de exacte resultaten zien van deze campagne, en hoe wij deze hebben behaald.

De Resultaten

Dagen

Proeflessen

Trajecten verkocht

Totale kosten per traject (Nieuwe klant)

Hoe deze case study werkt

Deze case study laat zien hoe wij deze resultaten hebben behaald voor een Personal Trainer. Natuurlijk hangt het per trainer af hoeveel capaciteit deze kan opvangen, het is mogelijk dat jij een andere marketing strategie nodig hebt.

Stap #1: Het aanbod 

We moeten nieuwe klanten verleiden met een goed aanbod. We besluiten om een gratis proefles aan te bieden. Dit geeft mooi de kans om de potentiele klant te converteren naar een geweldige klant door hem een traject aan te bieden op de gratis proefles.

Stap #2: De advertentie

Vervolgens moet er een Facebook advertentie gecreëerd worden. Wij sturen deze advertentie naar doelgroepen in een straal van 3km rond de gym. We testen verschillende doelgroepen en advertentie foto’s uit om het beste resultaat te halen.

Stap #3: De landingspagina

Zodra er op de advertentie wordt geklikt worden zij meegenomen naar een speciale landingspagina. De bedoeling van deze landingspagina is om de gegevens van de bezoekers te krijgen.

Stap #4: Lead notificatie 

Wanneer men hun gegevens heeft achtergelaten betekent dat, nieuwe lead. Nu is het jouw beurt om de lead op te volgen door middel van een telefoontje om een gratis proefles in te plannen. Zodra een lead binnenkomt, krijg je automatisch een e-mail met de gegevens van de lead.

Rendement op investering

We hebben 300,- uitgegeven voor deze campagne en 11 nieuwe klanten gebracht. 
De nieuwe klant begon met een 10-rittenkaart t.w.v 375,-.

11 X € 375 = €4.125,-

Voor maar300,- aan Facebook campagne budget hebben wij meer dan €4.000,- aan business opgeleverd!

Facebook advertentie case study voor Personal Trainers

Onlangs hebben wij een Facebook advertentie campagne gerund voor een personal trainer in de regio Haarlem. Graag laten wij de exacte resultaten zien van deze campagne, en hoe wij deze hebben behaald.

De Resultaten

Dagen

Proeflessen

Trajecten verkocht

Totale kosten per traject (Nieuwe klant)

Hoe deze case study werkt

Deze case study laat zien hoe wij deze resultaten hebben behaald voor een Personal Trainer. Natuurlijk hangt het per trainer af hoeveel capaciteit deze kan opvangen, het is mogelijk dat jij een andere marketing strategie nodig hebt.

Stap #1: Het aanbod 

We moeten nieuwe klanten verleiden met een goed aanbod. We besluiten om een gratis proefles aan te bieden. Dit geeft mooi de kans om de potentiele klant te converteren naar een geweldige klant door hem een traject aan te bieden op de gratis proefles.

Stap #2: De advertentie

Vervolgens moet er een Facebook advertentie gecreëerd worden. Wij sturen deze advertentie naar doelgroepen in een straal van 3km rond de gym. We testen verschillende doelgroepen en advertentie foto’s uit om het beste resultaat te halen.

Stap #3: De landingspagina

Zodra er op de advertentie wordt geklikt worden zij meegenomen naar een speciale landingspagina. De bedoeling van deze landingspagina is om de gegevens van de bezoekers te krijgen.

Stap #4: Lead notificatie 

Wanneer men hun gegevens heeft achtergelaten betekent dat, nieuwe lead. Nu is het jouw beurt om de lead op te volgen door middel van een telefoontje om een gratis proefles in te plannen. Zodra een lead binnenkomt, krijg je automatisch een e-mail met de gegevens van de lead.

Rendement op investering

We hebben 300,- uitgegeven voor deze campagne en 11 nieuwe klanten gebracht. 
De nieuwe klant begon met een 10-rittenkaart t.w.v 375,-.

11 X € 375 = €4.125,-

Voor maar300,- aan Facebook campagne budget hebben wij meer dan €4.000,- aan business opgeleverd!